Studio Nea

Studio Nea
Studio Nea

onsdag 10 augusti 2011

Tillbakaefter semestern...

Jag är tillbaka efter semestern, även om det inte verkar så... Jag sitter mest och letar efter utbildningar som kan ge lön och jobb och ork över till att drömma om att bli författare eller konstnär.
Just nu lutar det mot lärare, grundskolans tidigare år. Jag är så irriterad över att man inte kan blir det OCH förskollärare, då skulle man vara helt säker på att man fick jobb efteråt. Dessutom är det det där med lönen...
Samtidigt jobbar jag faktiskt, jag rensar på datorn så att det går att jobba på den. Dessutom har jag arbetat igenom ett par av helgens bröllopsbilder. Min stora uppgift idag är att skriva, skriva, skriva för att lämna in sista uppgiften i Att skriva för barn och ungdom. Men jag kan inte koncentrera mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar