Studio Nea

Studio Nea
Studio Nea

torsdag 9 december 2010

Bröllopsfotografen från Värmland


Behöver liva upp väggarna inför julmarknaden, så jag har beställt förstoringar på dessa bilder, hoppas de kommer fram i tid.

Idag var jag på frukostmöte med FIA. Än en gång har jag blivit inspirerad. Nu ska jag ta mig tusan satsa ordentligt så att jag kommer igång på allvar. 1000 dagar ska man ge en idé fick jag lära mig av Lennart Svahn på Naturkraft. Kanske kan jag bli framgångsrik företagare och samtidigt värna om miljön.
Tisdagens mässa i samband med artikeln i lokaltidningen fick mig att tappa sugen lite, gubbkultur kände jag. I artikeln lyfte de fram gubbarna som redan är etablerade och kända av alla, inte de nya, spännande företagen som fanns med. Som mitt, som krokedil design.

Men en frukost med kvinnorna i FIA och en lunch med gänget på Universe Imagine har gett en annan vinkel på det hela, klart jag kan. Vi är många nya, yngre, nytänkande företagare som också kan och vi kan hjälpa varandra.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar