Studio Nea

Studio Nea
Studio Nea

tisdag 8 februari 2011

Dagens bild

Letar desperat efter en bild att lägga ut idag. Hittar inget som duger. Vet inte vilken stil jag vill ha. Vet inte vad jag vill.
Precis när jag bestämt mig för att acceptera att jag inte kommer att få min studio att gå ihop ekonomiskt och kommit på idén att jag ska bli bildlärare istället börjar bokningarna att rulla in. Kan ha något att göra med att jag erbjuder halva priset just nu.
Och nu kommer jag på att jag vill utveckla mitt konstnärliga uttryck och kollat till och med in Master program för foto, det finns i Canberra, på Schho of Art (Australian National University), där vi bodde mina första år i Australien. Kan jag verkligen tänka mig att bo där två år till?

Nu ska jag i allafall redigera bröllopsbilder. Kanske det dyker upp en bild från det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar