Studio Nea

Studio Nea
Studio Nea

måndag 23 maj 2011

Snart börjar det...

Snart börjar det dra igång med en massa att göra. Känner mig nästan paralyserad inför det. Egentligen är det nästan två veckor till min "stora" helg. Bröllopsfoto fredag och en heldag från nio till tio på lördag. Jag har köpt två nya minneskort inför dagen, så nu kan jag ta ca 3000 kort tror jag. Sedan är det studenten och så vidare.

Nu har jag en massa annat att göra. Förberedelser inför del 3 av Fotografins Filosofi på Karlstads Universitet. En fantastisk kurs som väcker många frågor och tankar kring det jag gör och det jag vill göra. Jag har bilder från förra veckan att redigera och jag ska ta nya bilder före lunch. Ändå känner jag mig mycket seg i starten.
 Jag skyller på pollen.

Dessutom har jag hittat mitt drömhus, som ligger i rätt område. Problemet är att det står "i stort behov av renovering" i annonsen. Det var inte det jag letade efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar