Studio Nea

Studio Nea
Studio Nea

onsdag 22 juni 2011

Mer stora känslor

Efter lördagens nostalgitrip har jag snöat in på Möra Per. Tur att det finns Spotify. Jag funderar faktiskt på att gå och köpa deras skivor. På riktigt, men som sagt, funderar. Det är så bra musik, bra texter, fin sång som verkligen väcker känslor. Detta är vad jag lyssnar på medan jag redigerar studentbilder, ännu ett nostalgi-moment. Och det är musiken jag letade fram när jag lyssnat färdigt på dagens spanare. Denna vecka blev det till och med onsdag innan jag fick tillfälle att lyssna på podden. Vad har jag för kommentarer till veckans spaningar då? Inte så många. Jessica spanade om litteratur - Surprise! Men hon pratade om en tunnelbansstation i New York som jag bara måste se. Den dag jag kommer till New York. En av mina stora drömmar. De andra spaningarna har jag redan glömt. Det är lätt att glömma lyssna när jag sitter och jobbar med mina bilder. En bild till på Ida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar